Krepšelis - 0,00 €

Jūs neturite prekių krepšelyje.

Nr. 2 (9) Balandis-Gegužė 2015

Būkite pirmas aprašęs šią prekę

3,99 €
Product code: 20

Būsena: Prekyboje

Aprašymas

PASPAUSKIM


Spaudoje neseniai buvo pateikti vienos draudimo bendrovės duomenys motociklų avaringumo tema ir paskelbtas grėsmingas verdiktas: motociklininkų avarijų skaičius kasmet auga. Sausa statistika ir išvados: motociklininkams pavojingiausia važinėti esant aukštesnei nei 25 laipsnių šilumai ir motociklininkams saugiausias paros metas yra nuo 3 val. iki 8 val. ryto. Įspūdingo "gylio" ir ypatingos svarbos įžvalgos... Deja, remiantis panašaus lygio ataskaitomis, galimai, remiasi valstybinės institucijos, nuo kurių kompetencijos ar valios priklauso motociklininko saugumas kelyje. Priešingu atveju būtų sunku paaiškinti kaip per keletą mėnesių įmanoma prigaminti tiek abejotinos vertės, fasadinių ar parodomųjų įstatymų. Gegužės 2-ąją pasibaigęs tarpsezoninis laikotarpis buvo gausiausias "dėmesiu" motociklininkams, kurio metu užderėjo net keli įstatymų pakeitimai sukėlę motociklininkų bendruomenės pasipiktinimą. "Motociklininkų saugumui", - iš tribūnų su rūpesčio raukšle kaktoje skėlė lozungus ministerijų darbuotojai. "Motociklininkai - pažeidžiamiausia eismo dalyvių grupė", - kompetetingai antrino asmeninių vairuotojų vežiojami jų vadovai. "Tvarka bus", - iš pasiutimo įraudusiais žandais kartojo choru ir koja trepsėjo. Žinoma, galima prisiminti nesenus laikus ir viską tiesiog uždrausti. Kaip kadais roką, džinsus ir ilgus plaukus. Ir statistika būtų geresnė ir, šiaip, vargo mažiau. "Nėra žmogaus, nėra problemos". Tačiau kieme XXI amžius ir raudonųjų idėjų nešėjai jau seniai trūno prarastų privilegijų prisiminimų ūke. Nūnai postai nebėra amžini ar kitaip paveldimi, o "liaudį" pakeitė "visuomenė". "Valdžia įkritusi į lovį, iš kurio neištrauksi", - replikavo komentatorius. Tikiu, galime priversti politikus ištraukti galvas iš lovio ir pradėti veikti "pagal paskirtį" t.y. dirbti mums. Nieko nedaryti - ne išeitis. Laimei šiandien tam turime visus įrankius. PASPAUSKIME POLITIKUS, priminkime jiems, kad neišmanyti vienos ar kitos siauros srities nėra nuodėmė ir atsakymas yra klausimo atstumu. Motociklininkai išmano savo "daržą" ir galėtų pasitarnauti ne tik savo bendruomenės, bet ir visų eismo dalyvių labui. Kiekvienoje šeimoje pasitaiko keistuolių, bet motociklininkai kaip niekas kitas supranta būties trapumą ir, todėl, saugaus eismo svarbą suvokia gerokai giliau nei vėjo plaukuose napatyrę valdininkai. Esame LYGŪS KELYJE ir nei vienas šiame kelyje neturime asmeninių privilegijų, kurių nesuteikia nei motociko (automobilio) markė, gabaritai ar ratų plotis. Beveik identiško kūniškojo luobo skirtybės tūno, kaip sakoma, tarp ausų. Linkėdamas gero sezono, noriu pacituoti buvusio BIKER BALTICS LT herojaus Olego iš grupės "Biplan" feisbuko postą - "Tas bičas ant moco, jis tau ne priešas, jis tik eismo dalyvis, ir jis naudojasi savo transporto priemonės privalumais. Leisk jam pasimėgauti tuo, juk tas moto sezonas ne toks jau ir ilgas Lietuvoje". Kartais netrukdyti yra geriau negu padėti.

Rimas

* Privalomas laukelis

3,99 €
Į krepšelį

Detalės

PASPAUSKIM

Spaudoje neseniai buvo pateikti vienos draudimo bendrovės duomenys motociklų avaringumo tema ir paskelbtas grėsmingas verdiktas: motociklininkų avarijų skaičius kasmet auga. Sausa statistika ir išvados: motociklininkams pavojingiausia važinėti esant aukštesnei nei 25 laipsnių šilumai ir motociklininkams saugiausias paros metas yra nuo 3 val. iki 8 val. ryto. Įspūdingo "gylio" ir ypatingos svarbos įžvalgos... Deja, remiantis panašaus lygio ataskaitomis, galimai, remiasi valstybinės institucijos, nuo kurių kompetencijos ar valios priklauso motociklininko saugumas kelyje. Priešingu atveju būtų sunku paaiškinti kaip per keletą mėnesių įmanoma prigaminti tiek abejotinos vertės, fasadinių ar parodomųjų įstatymų. Gegužės 2-ąją pasibaigęs tarpsezoninis laikotarpis buvo gausiausias "dėmesiu" motociklininkams, kurio metu užderėjo net keli įstatymų pakeitimai sukėlę motociklininkų bendruomenės pasipiktinimą. "Motociklininkų saugumui", - iš tribūnų su rūpesčio raukšle kaktoje skėlė lozungus ministerijų darbuotojai. "Motociklininkai - pažeidžiamiausia eismo dalyvių grupė", - kompetetingai antrino asmeninių vairuotojų vežiojami jų vadovai. "Tvarka bus", - iš pasiutimo įraudusiais žandais kartojo choru ir koja trepsėjo. Žinoma, galima prisiminti nesenus laikus ir viską tiesiog uždrausti. Kaip kadais roką, džinsus ir ilgus plaukus. Ir statistika būtų geresnė ir, šiaip, vargo mažiau. "Nėra žmogaus, nėra problemos". Tačiau kieme XXI amžius ir raudonųjų idėjų nešėjai jau seniai trūno prarastų privilegijų prisiminimų ūke. Nūnai postai nebėra amžini ar kitaip paveldimi, o "liaudį" pakeitė "visuomenė". "Valdžia įkritusi į lovį, iš kurio neištrauksi", - replikavo komentatorius. Tikiu, galime priversti politikus ištraukti galvas iš lovio ir pradėti veikti "pagal paskirtį" t.y. dirbti mums. Nieko nedaryti - ne išeitis. Laimei šiandien tam turime visus įrankius. PASPAUSKIME POLITIKUS, priminkime jiems, kad neišmanyti vienos ar kitos siauros srities nėra nuodėmė ir atsakymas yra klausimo atstumu. Motociklininkai išmano savo "daržą" ir galėtų pasitarnauti ne tik savo bendruomenės, bet ir visų eismo dalyvių labui. Kiekvienoje šeimoje pasitaiko keistuolių, bet motociklininkai kaip niekas kitas supranta būties trapumą ir, todėl, saugaus eismo svarbą suvokia gerokai giliau nei vėjo plaukuose napatyrę valdininkai. Esame LYGŪS KELYJE ir nei vienas šiame kelyje neturime asmeninių privilegijų, kurių nesuteikia nei motociko (automobilio) markė, gabaritai ar ratų plotis. Beveik identiško kūniškojo luobo skirtybės tūno, kaip sakoma, tarp ausų. Linkėdamas gero sezono, noriu pacituoti buvusio BIKER BALTICS LT herojaus Olego iš grupės "Biplan" feisbuko postą - "Tas bičas ant moco, jis tau ne priešas, jis tik eismo dalyvis, ir jis naudojasi savo transporto priemonės privalumais. Leisk jam pasimėgauti tuo, juk tas moto sezonas ne toks jau ir ilgas Lietuvoje". Kartais netrukdyti yra geriau negu padėti.

Rimas

Parašyti savo apžvalgą

You're reviewing: Nr. 2 (9) Balandis-Gegužė 2015

Prekės žymės

Naudokite tarpus, kad atskirtumėte žymes. Viengubomis kabutėmis ('') galite atskirti frazes.