Krepšelis - 0,00 €

Jūs neturite prekių krepšelyje.

Nr. 2 (3) Balandis 2014

Būkite pirmas aprašęs šią prekę

4,05 €
Product code: 7

Būsena: Prekyboje

Aprašymas

Pakelės dulkės.
Sulaukėme, bet nepamirškime į kelią pasiimt kasdienos smukmenų kaip prisiminimų, kurias, pasak A.Poškos, kaip ydingas ir menkavertes, nusipurtysime pakeliui kartu su "smulekesnėmis ar stambesnėmis intrigėlėmis". Kaip gi be tų "smulkmenų", kad tik esmės per galvojimą apie jas nepamestume ar per daug vilčių nedėtume į tą romantišką, problemas "nusijojantį" bruką. Autostrada Vilnius - Klaipėda būtų užkimšta tokių "pacientų", kurie ties Gargždais būtų jau beveik nušvitę. Juokauju, žinoma. Turėjo racijos tas žmogus, užsižaisti smulkmenose tapačiai nesaugu kaip ir užstrigti stereotipuose. Žodžiai virtę lozungais netenka prasmės ir pakeliui galima "pamesti" kai ką daug svarbesnio - žmones. Šio numerio herojus Algimantas Šerkšnas buvo prisimintas tik po daugelio metų, atsitokėta, kad turim jį - Lietuvos motokroso patriarchą, savo rankomis sukūrusį šį judėjimą iš tų pačių dulkių ir įpūtusį jam gyvybės.
Pasaulio didieji savo pavyzdžiu sustatė "kelio ženklus" kaip derėtų elgtis su savo paveldu t.y. nuosekliai ir nenuklystant į supaprastintos kasdienybės pagundas. "Indian" motociklai su pasauliu pasisveikino 1901 metais ir oriai rieda iki šiol. Visa kita skonio reikalas ir XXI a. dėl to iečių niekas nekryžiuoja. Laikas daiktus išdėlioja po "lentynas" pagal savo principus. Tiesa, ne visuomet būna visiems lygiai teisingas. Prieš 80 metų suspindo "Killinger und Freund" motociklo žvaigždė ir užgeso. Veikiau karas ją užpūtė, bet ką ten motociklas - karas "užgesino" milijonus žmonių. "Mes esame akimirka istorijoje, mūsų darbai ar veiklos - dar trumpesnis momentas ir daug svarbiau už kliūtis, pastangas, sėkmes ir nuopolius yra rezultatas", sako paminklo Lietuvos motociklizmui idėjos autorius A.Mockus. Kaip to, užsižaidus kasdienos (ir savo) svarbumuose, siūlo galo nepamest? Taip vos nenutiko su Lietuvos motociklizmo istorija, kurią dar pavyko "nutverti" ir sulaikyti beslystančią į atminties užkampius. Kalba ne vien apie tarpukarį. Nepriklausomos Lietuvos "rokerių" judėjimo pradžia, skendėjusi tame pačiame dabarties susireikšminimo arba abejingumo liūne, netrukus būtų buvusi "užpūstyta" arba atgulusi pakelės dulkėse drauge su tomis pačiomis "smulkesnėmis ar stambesnėmis intrigėlėmis". Pagarba praeičiai rodo adekvatumą šiandienai ir leidžia daryti prielaidą, kad su rytojumi irgi viskas bus tvarkoje. Gero kelio!

Rimas

* Privalomas laukelis

4,05 €
Į krepšelį

Detalės

Pakelės dulkės. Sulaukėme, bet nepamirškime į kelią pasiimt kasdienos smukmenų kaip prisiminimų, kurias, pasak A.Poškos, kaip ydingas ir menkavertes, nusipurtysime pakeliui kartu su "smulekesnėmis ar stambesnėmis intrigėlėmis". Kaip gi be tų "smulkmenų", kad tik esmės per galvojimą apie jas nepamestume ar per daug vilčių nedėtume į tą romantišką, problemas "nusijojantį" bruką. Autostrada Vilnius - Klaipėda būtų užkimšta tokių "pacientų", kurie ties Gargždais būtų jau beveik nušvitę. Juokauju, žinoma. Turėjo racijos tas žmogus, užsižaisti smulkmenose tapačiai nesaugu kaip ir užstrigti stereotipuose. Žodžiai virtę lozungais netenka prasmės ir pakeliui galima "pamesti" kai ką daug svarbesnio - žmones. Šio numerio herojus Algimantas Šerkšnas buvo prisimintas tik po daugelio metų, atsitokėta, kad turim jį - Lietuvos motokroso patriarchą, savo rankomis sukūrusį šį judėjimą iš tų pačių dulkių ir įpūtusį jam gyvybės. Pasaulio didieji savo pavyzdžiu sustatė "kelio ženklus" kaip derėtų elgtis su savo paveldu t.y. nuosekliai ir nenuklystant į supaprastintos kasdienybės pagundas. "Indian" motociklai su pasauliu pasisveikino 1901 metais ir oriai rieda iki šiol. Visa kita skonio reikalas ir XXI a. dėl to iečių niekas nekryžiuoja. Laikas daiktus išdėlioja po "lentynas" pagal savo principus. Tiesa, ne visuomet būna visiems lygiai teisingas. Prieš 80 metų suspindo "Killinger und Freund" motociklo žvaigždė ir užgeso. Veikiau karas ją užpūtė, bet ką ten motociklas - karas "užgesino" milijonus žmonių. "Mes esame akimirka istorijoje, mūsų darbai ar veiklos - dar trumpesnis momentas ir daug svarbiau už kliūtis, pastangas, sėkmes ir nuopolius yra rezultatas", sako paminklo Lietuvos motociklizmui idėjos autorius A.Mockus. Kaip to, užsižaidus kasdienos (ir savo) svarbumuose, siūlo galo nepamest? Taip vos nenutiko su Lietuvos motociklizmo istorija, kurią dar pavyko "nutverti" ir sulaikyti beslystančią į atminties užkampius. Kalba ne vien apie tarpukarį. Nepriklausomos Lietuvos "rokerių" judėjimo pradžia, skendėjusi tame pačiame dabarties susireikšminimo arba abejingumo liūne, netrukus būtų buvusi "užpūstyta" arba atgulusi pakelės dulkėse drauge su tomis pačiomis "smulkesnėmis ar stambesnėmis intrigėlėmis". Pagarba praeičiai rodo adekvatumą šiandienai ir leidžia daryti prielaidą, kad su rytojumi irgi viskas bus tvarkoje. Gero kelio! Rimas

Parašyti savo apžvalgą

You're reviewing: Nr. 2 (3) Balandis 2014

Prekės žymės

Naudokite tarpus, kad atskirtumėte žymes. Viengubomis kabutėmis ('') galite atskirti frazes.