MACCO MOTORS SĖKMĖS RECEPTAS

Autorius RIMAS BRUŽAS. Nr. 3 (10) Birželis - Liepa 2015

Turint omenyje šiuolaikinės sklaidos galimybes ir informacinių kanalų kiekį, apie tai,

kas vykstas customo pasaulyje galima nežinoti tik labai pasistengus. Tačiau lazda turi du galus. Customo mados viesulu skraido po viso pasaulio garažus, nušluodamos originalias idėjas į tamsiausias dirbtuvių pakampes. Ironizuojant galima pasakyti, jog paskutiniais metais customo motociklai skiriasi nebent fotografų išmone pasirenkant fotografuojamo projekto aplinką ir paties fotografo kvalifikacija, nes motociklų daug, o idėjų mažai. Sugalvoti  ką nors netikėtai naujo tampa uždaviniu prilygstančiu dviračio išradimui. BIKER BALTICS LT tęsia rašinių ciklą, kuriuo norime supažindinti su įdomiausiais meistrais iš jų darbais. Šį kartą pristatome ispaniškuosius MACCO MOTORS ir jų įkūrėjus Jose ir Tito, bei jų naujausią darbą, motociklą FOXY LADDY.

Papasakokite plačiau apie MACCOMOTORS?
Mūsų aistra motociklams, jų perdirbimui realizavosi 2011 metais įkurtose MACCOMOTORS dirbtuvėse, tai yra vieta, kurioje pildome ne vien savo, bet ir kitų motociklų fanatų svajones. Visada žavėjomės klasikinių motociklų estetika, visada norėjosi pridėti rankas ir savaip interpretuoti TRIUMPH, DUCATI ar BMW motociklus. Akivaizdu, kad kurdami naujus motociklus esame įtakoti retro stiliaus, tačiau kiekviename motocikle stengiamės stilių suderinti su praktiškumu ir šitas derinys kaskart sukuria unikalų "skambesį". Kiekviena detalė, linijos ir formos motociklui suteikia originalumo. Žinoma, išlaikyti originalų arba pirminį motociklo dizainą yra fundamentalus siekis, kurį sumaišome su savo idėjomis, pridedame klientų lūkesčius ir ganame motociklą. Toks mūsų receptas (juokiasi).

Klasikinio stiliaus motociklus perdarymui renkatės todėl, kad juose daugiausia erdvės fantazijai, juos lengviausia modifikuoti ar tai tiesiog jau kuris laikas madinga?
Nebūtinai. Mums patinka daugelis motociklų, bet perdarymui renkamės klasikinių linijų modelius. Patinka DUCATI, mėgstam ir TRIUMPH'ą. Tai gali būti ir HONDA, KAWASAKI ar BMW. Būtų galima pamanyti, kad TRIUMPH'as mūsų mėgstamiausias motociklas, nes esame padarę jų galybę, bet reikalas tas, jog gaminame tai, ko prašo mūsų klientai ir, akivaizdu, kad jiems patinka mūsų stilius.
Kalbant apie customą bendrai, mums patinka tai, ką daro kiti meistrai. Tiesa, vis dar gana dažnai pasitaiko vien parodoms padarytų egzempliorių. Storos padangos, dideli ratai ir ekstravagantiškos detalės - gražu, tačiau tai nei saugu, nei praktiška. Kartais sulaukiame tokių pageidavimų, tačiau išklausinėjus apie užsakovų vairavimo stilių ir pomėgius, dažniausia pavyksta pakeisti jų nuomonę.

Dauguma tiek viešoje erdvėje, tiek parodose eksponuojamų motociklų atrodo tarsi kažkur matyti. Kuo skiriasi FOXY LADDY motociklas?
Mes turime savo nusistovėjusį stilių, kurį derinam su užsakovo poreikiais. Kartais turime daugiau laisvės kurdami naują dizainą, kartais klientas pasiūlo savo variantus ir ieškome kompromisų. Nenuostabu, kad mūsų TRIUMPH'ai atrodo panašūs, nes klientams tiesiog patinka toks stilius.
 "FOXY LADDY" bazė - 2010 metų TRIUMPH BONNEVILLE T100. Tai nėra naujas motociklas. Norėjome sukurti aukščiausios klasės klasikinio stiliaus motociklą, pasižymintį geriausiomis techninėmis savybėmis ir... prieinama kaina. Tuo tikslu dažnai renkamės dėvėtus motociklus, kurių rida yra pie 10 000 km. Kalbant apie šį projektą, donoru tapo mano motociklas. Pažystu jį ir norėjau išryškinti visas šio modelio geriausias savybes ir potencialą t.y. pažadinti TRIUMPH'e miegantį žvėrį.

Plačiau skaitykite birželio-liepos mėnesio BIKER BALTICS LT.
Ieškokite visuose didesniuose PC ir degalinėse.
Prenumerata ČIA
Pirkti numerį ČIA

  • HD1
  • nippon logo1
  • RE1